Support verandert:
Ondersteuning op maat

Support verandert:
Ondersteuning op maat

Binnenkort voert EPLAN een verandering door in de ondersteuning. Voor klanten zal dit leiden tot een kortere wachttijd bij de telefonische ondersteuning. Voor problemen die telefonisch niet binnen tien minuten zijn op te lossen, neemt EPLAN later contact op om tot een bevredigende oplossing te komen.

Voorspelbaarheid geldt gewoonlijk als 'saai'. Maar als het om wachttijd gaat, is het prettig te weten waar u aan toe bent. Ook prettig: als die wachttijd zo kort mogelijk is. Om tot een kortere en beter voorspelbare wachttijd voor telefonische support te komen, zal EPLAN voortaan supportgesprekken met een maximale lengte van tien minuten houden. In veel gevallen kunnen we binnen die tien minuten tot een oplossing komen. Lukt dat toch niet, dan is de vraag inmiddels bekend en kan een medewerker later met een oplossing per mail of telefoon bij u terugkomen.

Wie wachttijd aan de telefoon helemaal wil vermijden, kan het best een ticket aanmaken in het EPLAN Solution Center. U kunt daar het probleem uitstekend omschrijven en documenteren, zodat we zo goed mogelijk beslagen ten ijs kunnen komen met de oplossing. Dat is optimaal efficiënt en optimale efficiëntie is waar EPLAN om draait?

Meer informatie? Lees de blog van Jennifer Reep, teamleider EPLAN Support